Helgen som gått

I fredags hade vi några vänner och deras barn här på middag. En trevlig kväll som varade till kl 02.15 typ :) lördag sov barnen till kl 08.00 så det var skönt. Lite sovmorgon iaf. Sen drog vi till blomsterlandet och handlade blommor. Nu är balkongen så himla fin. Massa rosa fina blommor :) på kvällen åkte vi hem till mamma och grillade. Supergott. Flankstek med potatis och sallad. 
Idag har Tindra varit på kalas och då passade vi på att ta bort stödhjulen på vincents cykel. Han har bara använt sin balanscykel vilket jag tyckt varit bra. Stödhjul är enligt min mening ingen hjälp. Tvärtom. Så 3,5 år och cyklar själv :) det tycker jag är bra. 
Just det, imorse sprang jag milen med min kompis Kicki. Det var jobbigt idag. Värmen tar på en i spåret :) 

Och Tindra har tappat sin 6:e tand nu. Hon ser så rolig ut. Typ inga tänder nu i överkäken. Imorgon är det dagis igen för barnen och jag ska iväg med Tyson till min kompis som bor utanför Brottby 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0