Tränat x 2

När jag lämnat barnen idag så gick jag hem och åt en nyttig frukost. Ägg, hårdmacka, kaffe och smoothie. Gott! Sen segade jag i soffan nån timme.
Efter det gick jag ner i källaren och hämtade upp mina skridskor. Tog med mig Tyson, långlina, och skridskorna och åkte till sjön som nu är is :) där plogar dom en bana på dryga 3 km. Så vi åkte närmare 7-8 km idag. Så härligt och så himla jobbigt! Haha. Tyson flyger fram och verkligen njuter. Han har bra kondis måste jag säga för att vara 9 år. Springer på hela tiden. Vi åkte nog i 30 minuter kanske och sen fick han springa och busa lite fritt.
Efter det åkte vi hem. Jag bytte om och åkte vidare till gymmet. Diana och jag skulle köra ett pass där. Började med att gå 15 minuter som uppvärmning sen körde vi armar, mage, rygg och insida/utsida lår. Så jäkla skönt!
Brummade till Willys direkt efter och handlade. Och nu hemma. Ska gå och hämta barnen. Tjoho! Saknar dom massor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0