Nytt år

Nyår blev en lugn kväll. Jag jobbade till 21.15 sen hem till en mysig fortsatt kväll. Åt carpaccio och tog nåt glas vin. Somnade runt 01.00. Det gick bra med alla raketer och så för Tyson. Skönt att slippa det där med livrädda hundar. Många som har problem och jag tycker så synd om dom. Barnen sov oxå gott. Ingen vaknade.
Tindra är inne på sin fjärde dag med penicillin och hon är nu pigg. Hon har varit sjuk till och från sen julafton. Men nu hoppas jag det är över.

På tisdag är det dags för dagis igen. Skönt att komma in i lite rutiner igen. Och Jimmy börjar på sitt nya jobb. Spännande...

Vincent och jag åkte och träffade Diana och Neyo nån timme idag. Rasta barn lite. Tyson fick oxå följa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0