Mot friskhet

Redan på lördagen blev Tindra piggare. Bra med penicillin när det verkligen behövs. Har nu i veckan varit hemma med Tindra. Dels för att det tar på krafterna att ha lunginflammation och sen har vi det ganska lugnt på jobbet. Så då kan jag passa på att vara hemma nån dag extra med Tindra så hon återhämtar sig bra. Vi har varit på förskolan både igår och idag. Igår var vi där i samband med att jag lämnade Vincent. Idag kom vi dit kl 14 för att fira Tindra, eftersom hon fyllde år den 21:a men varit sjuk. Idag innan på dagen har vi hunnit med att shoppa kläder till både mig och Tindra, varit på bibblan, ätit på mc donalds... Och nu på kvällen har jag tränat. Jag fick leda step- passet eftersom ordinarie ledare var sjuk. Det gick bra men fick improvisera en hel del :)
Nu protein shake och ett par ägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0