Godmorgon

Kl är 07.20 och jag vaknade av att Vincent var lite ledsen i sitt rum. Inte ofta han vaknar så här tidigt :) lite bortskämd är man. Oftast får jag väcka honom vid 8. Iaf om jag är ledig eller jobbar kväll. Om jag börjar kl 08.00 så måste jag väcka barnen 06.40 senast.
Idag har dom matsäck med sig. Som alltid på torsdagar. Jag tycker det är bra. Och barnen tycker det är mysigt. Tindra ska iväg på museum och ha matsäcken med dig dit.

Själv är man ledig idag och första dagen på nästan 2 veckor som jag ska spendera dagen för mig själv. Tänkte ta Tyson ut på en långpromenad iaf. Sen får vi se.
Blek är man ju som tusan. Igår köpte jag en spray med brun utan sol. Så man får se liiiite solbränd ut iaf.. Men snart kommer förhoppningsvis lite vårsol så man kan njuta lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0