Dagis imorgon

Barnen har varit lediga från dagis sen den 20 december. Nästan 3 veckor alltså. Hade tur i år eftersom Jimmy byter jobb och kunde bestämma lite själv när han kunde börja. Åren innan har jag varit mammaledig så då har vi inte behövt bry oss. Då har självklart Tindra varit ledig oxå.
Men imorgon är det alltså dags igen. Åter till vardagen. Ganska skönt tycker jag faktiskt. Jag kommer komma igång mer att träna oxå. Sista kilona ska bort. Alltid dom som är svårast. Imorgon ska jag köra mitt favvopass. Step! Det har jag gått på i 1,5 års tid och älskar det.
Sen ska jag skaffa en gymbricka på mitt jobb så jag kan träna på det gymmet oxå. Då hinner jag köra på rasten till exempel. Perfekt!

Har packat barnens grejer. Mycket som ska med till dagis imorgon. Vincents sovpåse, extra kläder m.m.
Wish me luck for tomorrow. Att jag hinner med. Jag börjar kl 8 och innan det ska jag hinna slänga av barnen och gärna få på dom bra kläder. Hinner inte med massa morgontjafs :) snälla barn är att rekommendera på morgonkvisten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0