Kräksjuka vs myskväll

Igår fick jag hämta Vincent på dagis. Han hade kräkts 2 ggr. Väl hemma var han pigg och glad. Åt lunch och så la vi oss och vilade. När vi vaknade åt Vincent mellis. Allt verkade ok!
Kl 18 skulle jag iväg och träna och 5 minuter innan la han av en kräk. Och sen ett par till under tiden jag var borta.
När jag kom hem bestämde jag mig för att lägga mig i Vincents rum och sova. För att vara lite med om han skulle kräkas mera. Natten var helt lugn och han sov så gott till kl 08.00. Skönt! Magsjukan verkar vara över och jag håller tummarna att det ska förbli så. Ikväll ska Jimmy och jag ha myskväll. Tindra ska hem till mormor och sova där men Vincent får vara med oss. Eller han går ju och sover vid 20.00 typ :)
Sen vankas det lite bubbel :) och skagenröra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0