Alla hjärtans dag

Kärlekens dag. En dag som man ska köpa presenter till sin kära eller till nån man tycker om. Helt ärligt tycker jag det är sjukt överdrivet. Köpa bara för att köpa.
Jimmy köpte jättemysiga saker igår, och jag köpte till honom och barnen oxå, men det viktigaste för mig är att vi har det bra alla andra 364 dagarna. Såååå många som inte visar sin kärlek till varandra men på alla hjärtans dag då minsann ska man göra det.
För mig är inte heller alla hjärtansdag så rolig med tanke på min bror. En dag man ska skicka fina hälsningar till nära och kära. För mig blev det att åka till brorsans grav och lämna blomma och kort. Älskar honom och saknar honom. Tack och lov visste han det och det var inte bara på alla hjärtansdag jag visade det. Ta hand om varandra alla andra dagar oxå, för den dag dom inte längre finns så gör det ont. Väldigt ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0