Underbara morgon

Dagen fick en perfekt start. Tindra vaknade strax efter 7 och vid 8 gick jag in och väckte Vincent. Och han var på ett sådär mysigt kramhumör. Tog in honom till våran dubbelsäng och där låg vi allihopa och kramades in fredagen. Så mysigt! Älskar min familj så himla mycket!

Sen gick vi upp och Tindra klädde på sig och sen hjälpte hon Vincent oxå. När det var klart sprang vi till dagis för jäklar vad det blåste och duggade. Lämning av barnen gick hur bra som helst. Sen när jag kommer hem har älsklingen fixat frukost, så vi har suttit i lugn och ro och njutit av en god frukost och latte :)

Ikväll jobbar jag och det är alltid lite ångest när det är fredag. Men det brukar gå ganska fort ändå. Och jag gillar verkligen mitt jobb!

Nu ska jag och Jimmy ut i regnet och sysselsätta våran älskade dobermannprins som tycker att det luktar mycket löptikar just nu...

Ting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0