Morgonpromenad

Sådär, då var morgonpromenaden med Tyson över för denna morgon. Vi har löptikar här i området och satan vad Tyson tror att alla hundar man möter ute är löptikar. Såhär har han aldrig hållit på. Måste ha att göra med att han börjar bli gubbe och tror han kan göra lite hur han vill. Han sätter sig och verkligen sitter kvar. Skitsvår att få med. Han bara vägrar gå. Tills hunden gått förbi! Aldrig hänt innan.

Nu sitter jag iaf med min yoghurt och känner att jag har träningsvärk. Från min och mammas powerwalk igår. Här är man van att springa och blir lite sur för att jag INTE får träningsvärk av det längre. Så får jag det av pw... Så nu blir det att varva pw och springa :) 2 dagar spring och 2 dagar pw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0