Livet!

Mycket har hänt på detta halvår. Ett halvår i helvetet. Det som inte får hända har hänt.. Min storebror åkte med sin vän till Thailand den 10 mars och den 14 mars får vi ett samtal att han hittats död på sitt hotellrum. Min värld rasade och jag visste inte hur jag skulle överleva. Ville bara köra in i en bergvägg.
Har alltid haft en supertajt kontakt med min bror. Pratade flera gånger om dagen och sågs flera gånger i veckan. Så den tomhet jag känner är fruktansvärd... Fy... Saknaden och bara tanken på att aldrig mer få se honom gör mig galen. Jag vill bara träffa honom. Det som var så självklart bara försvann. Varför??

6 månader har nu gått och min vardag måste på nått sett fungera igen. Har ju mina 2 älskade barn och min underbara älskling. Och min bror har ju en liten son som är 1 år och 10 månader. Och det är jag så himla glad över. Att han ändå på nåt sett lämnar nåt efter sig.
 
Jag har iaf kommit igång med jobb och så efter min mammaledighet och det känns skönt. Dagis går superbra för Vincent så det är toppen. Och det är skönt att få vara annat än mamma oxå :)
 
Har hänt att jag lovat att bli bättre på att blogga och ändå inte lyckats hålla det. Men jag har bloggat i 9 år så någonstans saknar jag det nu när det varit torrt på den fronten. We will se om det blir någon ändring..


Min fina bror och han ögonsten Neyo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0