Vincent 2 år

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Vincents födelsedag hurra, hurra, hurra!
Åååh va tiden går fort. Minns så väl när han kom till världen. Lilla buddha.
Jag vaknade kl 23.40 av att vattnet går så jag går upp på toaletten. Väcker Jimmy eftersom jag visste att när tindra kom så gick det ganska fort.. Sen ringde jag mamma, för hon skulle komma hit och passa Tindra. Hon kom på 10 minuter. Då hade mina värkar precis börjat lite smått och 30 minuter senare hade jag kraftiga värkar varannan minut.
Vi åkte in till Danderyd vid 01- tiden. Kom in 01.30 kanske.. Sen kl 03.10 är han ute. Förlossningen gick så himla bra. Ont som fan men what to Do? Det gör ont att föda barn. Det kommer man inte ifrån, men man kan ha olika förlossningar och minnen. Båda mina förlossningar har varit positiva. Men med Tindra visste jag inte alls hur det skulle vara. Hur ont det skulle göra och när det skulle vara över. Med Vincent kände jag ju igen allt.
Vi fick direkt efter komma till bb-hotellet och pusta ut.

Idag blir alltså Vincent 2 år, och det ska firas med lite skön morgonsång snart. (Han sover fortfarande, vi ska väcka honom snart) presentöppning, och frukost på sängen.
Sen kommer dagen spenderas med att fixa i ordning massa inför ikväll när det kommer massa människor. Heeeela släkten typ. 25 pers och 5 barn typ!

Grattis väldens bästa Vincent på din egna födelsedag! Vi älskar dig nåt enormt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0