Vad har jag gjort idag?

Idag har dagen gått fort. Efter att jag lämnat mina skatter på dagis så åkte jag till skogen med Tyson. Vi lekte, tränade och hade skoj i skogen. Han fick leta efter sin leksak som jag gömde i skogen. Han är så duktig. Blir impad varje gång, för hans näsa är grym. Och koncentrationen är på topp.

Efter det åkte jag hem till min vän och hälsade på. Hennes son har fått leukemi och allt är så sorgligt... Han är endast 3 år. Jag beundrar henne för sin styrka. Underbar är hon. Man måste ju vara stark för sitt barns skull men det är nog ingen lätt match. Men dom kommer fixa detta. Fina fina Victor....
Vi åt iaf en smarrig lunch och fikade. En mycket trevlig dag.

Sen har jag varit hos läkaren och tagit prover och fått remiss till öron, näsa, hals. Känner att nått inte stämmer i min kropp. Får svar imorgon på blodproverna iaf.

Har hunnit med att träna step oxå. Bästa passet :) love it a lot!

Nu ska jag sooooova. Imorgon väntar 10km powerwalk :)

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0