Svampplock och restaurang

På dagen åkte jag, Jimmy och Tyson till skogen. Tänkte att Tyson skulle få röra på sig ordentligt. Och medan han sprang och letade efter sin leksak så plockade vi svamp. Plockade i en bajspåse och den blev full. Gott!

På kvällen mötte mamma och jag upp Gunilla och Li. Gunilla och mamma har känt varandra i typ 30 år och Li är Gunillas dotter. Vi har växt upp tillsammans och gjort mycket skoj ihop. Li förlorade sin pappa i augusti -11 och sen sin syster i januari -12. Sen förlorade vi Jimmy (bror) i mars -12. Så det blev en hel del prat om sorg och hur vi ska leva vidare. För det är inte lätt. Jimmy och Ida var barndomskompisar och det känns så konstigt att båda dog med 2 månaders mellanrum. Och 30 år gamla. Li är iaf en fantastisk människa och Ida är nog stolt över henne.
Vi åt middag på en kinesrestaurang och det var väldigt gott. Länge sen jag åt kinamat.
Nu ska vi skruva lite säng sen ska jag jobba kväll i 3 dagar. Skönt med sovmorgon men trist att inte kunna vara med min fina familj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0