Snö!

Jobbat till 15 idag sen brum till dagis och hämta barnen. Tindra tog med sig sin kompis Ellen oxå. Så mysigt! Kul när man märker att dom verkligen har kompisar. Som dom leker med efter dagis, på helger... Stora barnen blir känns det som.

När Ellens mamma kom och hämtade henne vid 18 tiden hoppade tindra och Vincent ner i badet. Skumbad blev det idag. Behövdes kan jag säga.
Dom har haft mulleavslutning idag på dagis och varit ute heeeela dagen. Grillat korv och ätit choklad och russin :) och härligt rosiga om kinderna.
Nu är barnen nattade och jag sitter i soffan med en kopp te. Läggdags snart, imorgon blir en tidig morgon för barnen. Måste lämna kl 7.30... Bläää va tidigt. Iaf för oss. Sen kommer jag inte träffa barnen förrän på lördag. Jag och mamma ska ha skaldjurskväll och dricka bubbel :) så då sover jag där. Blir enklast.



Finaste i badet idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0