Mycket motion idag!

Började dagen med att möta upp min arbetskollega och hennes hund. Vi hade bokat en dejt. 10 km powerwalk stod på schemat. En härlig promenad och efteråt hade vi nöjda, trötta hundar..
Sen åkte jag hem till en kompis och levererade en overall som hennes dotter ska ha. En god latte blev det där och det passade bra för jag frös lite faktiskt.
Sen mötte jag upp mamma för vi skulle plantera om på brorsans grav. Fy vad jobbigt det är att vara där. Känns så fel.. Men fint blev det iaf. Saknar honom så himla mycket. Så mycket jag vill berätta för honom. Hoppas han ser lite vad som händer iaf. Hur fint hans son utvecklas...

Nu på kvällen har jag testat ett nytt pass på gymet. Sh'bam heter det. Så himla roligt. Svettades som tusan. Bra med andra ord!
Barnen är nu nattade och jag tänker krypa upp i soffan med en kopp te. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0