Kalas igår, sturebadet idag!

Gårdagens kalas för Vincent blev lyckat. Trots att jag är en tidsoptimist. Men maten blev väldigt uppskattad och vinet räckte :) Vincent fick massa fina saker. Kläder, bilbana, traktor, böcker, ryggsäck m.m. En hel del.
Imorse sov barnen till 8.30 så det kändes helt ok. Fast jag vaknade typ 05.00.. Kändes sådär med tanke på att jag la mig 01.00.

Idag har dagen spenderats på sturebadet. Mina fina kusiner Maria och Jenny gav mig det som födelsedagspresent. Så himla uppskattat! Vi hade det så mysigt och som avslutning blev jag bjuden på middag oxå och gott vin. Underbar dag har jag haft.
Imorgon ska jag till frissan och sen tandläkaren. Full fart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0