Fixat i barnens rum

Måste säga att jag har en effektiv kille. Medan jag, tindra och Tyson drog iväg en sväng på förmiddagen så fixade Jimmy i barnens rum. Sänkte tindras säng en bit. Hon har ju haft lite halvloft men nu är det en säng i vanlig höjd. Mycket enklare.. Svisch svosch så hade han skruvat och hållt på. Så när vi kom hem 1 timme senare var han typ klar. Bästa bästa! Ingen kille som bara snackar. Verkar vara vanligt att det snackas men blir ingen verkstad :) inte hos oss iaf. Good!

Jag har ju jobbat nu ikväll oxå. Så nu njuter jag av lite lugn i soffan. Snart sängen :)

Jag älskar min lilla familj så mycket och är enormt tacksam för att jag har dom. Love, love, love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0