Bästa hunden

Idag var vi tillbaka hos veterinären, ultraljudet såg bra ut. Knölarna i mjälten var oförändrade vilket är bra! Så med största sannolikhet är det godartade saker! Är så enormt lättad. Det har tyngt mig. Vill ha kvar min underbara hund lääänge!
Så ikväll har vi firat med massor av god plockmat. Sååå mysigt! Och bubbel till :)

Tyson har oxå fått smaka och nu ligger han och tuggar på sitt tuggben.
Imorgon är det jobb igen så jag njuter av att ha en mysig kväll. Min älskling håller på att mysa till det här hemma med tända ljus. Like it à lot!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var värt att fira, min kära! En riktigt härlig middag, med bästa tänkbara sällskapet :-) puss puss

2012-10-06 @ 13:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0