Utvecklingssamtal

Började morgonen med att gå till dagis och lämna Tindra. Sen skulle jag träffa en pedagog och ha samtal. Vanligt utvecklingssamtal. Vincent fick hänga på grodan (sin avd) så länge. Egentligen är han nog frisk men får en bonusdag. Imorgon får han iaf gå. Han ville vara kvar där idag :)
Samtalet ang Tindra gick bra. Hon verkar vara en bra kompis som hittar på mycket. Hon har många kompisar vilket jag tycker är kanon. Viktigt!
Däremot är lämningarna jobbiga ibland för henne. Hennes separationsångest har blivit mer sen Jimmy gick bort. Hon vill liksom inte lämna mig. Men vissa dagar går hon in utan problem. Men det är så hon är.. Efter mötet kändes det ändå som att det iaf var min dotter vi pratade om. Och det är ju bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0