Nacka forum

Har barnen hemma nästan hela den här veckan. Höstlov och eftersom jag varit ledig torsdag och fredag så passade det bra att ha dom hemma och mysa.
Vi åkte igår till Nacka forum och shoppade. Vincent fick nya överdrags/vindbyxa. Fast mer till våren. Skönt! Sen en ny mössa och ett par skitsnygga jeans :)
Tindra fick en onepiece, nya ballerinaskor, julklänning och kofta, sen åt vi lunch och fikade. Till fika tog jag en smarrig frappe. Så jävla gott!

Idag väntar vi besök av min kompis Jenny och hennes barn Moa och Ludde. Kommer bli full fart tror jag. Ska bli så trevligt!
Sen kom kusinen Neyo hit och jäklar va barnen hade kul. Full fart heeeela tiden. Sen fick dom bada och det var skum och vatten överallt. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0