Middag ute

Igår tog jag med mig Tindra och åkte till vårat lilla centrum för att shoppa lite. Mest mat. Sen blev vi hungriga och skulle äta. Jag föreslog hamburgare, men nä. Fröken ville ha sushi. Det var det ända hon var sugen på. Så sushi fick det bli. Vi satt där och åt och plötsligt märker jag hur stor min tjej är. Vi är ute på restaurang och äter, pratar och myser. Sjukt va fort tiden går.

Sen kom pappa till oss. Han skulle passa barnen medan Jimmy och jag skulle till stan och äta. En date :)
Maten var god men personalen. Hmm... Inte så bra. Gick sen vidare till ett par ställen och tog en öl och nåt glas vin. Hemma gick det super. Barnen hade haft en riktig myslördag med morfar. Haha! Godis i badet till exempel.

Idag ska vi hem till min kompis Mia och barnen ska få leka med hennes barn. Tindra och Freja är jämngamla och leker jättebra ihop.
Ikväll kommer Camilla hit och ska äta middag. En bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0