Ledsna barn

Hatar när morgonlämningarna kaosar. Idag blev allt fel. Sa hej då till Vincent och skulle sen lämna Tindra. Tindra har nästan alltid svårt att lämna mig och ännu mer om ingen fröken tar tag i henne och går in. Idag kom ingen så jag fick gå in med henne. Då möter vi såklart vincent. Han ser att Tindra är ledsen och det smittar av sig på honom. Så där står jag med 2 ledsna barn och ingen fröken som tar tag i det. Så jag går fram till en och säger "här har ni Vincent" sen går jag mot stora avd och säger att nu får ni ta Tindra, för jag behöver gå.
Jobbigt när det blir såna morgnar... Ringde sen till förskolan när jag kom hem och då var det hur lugnt som helst. Skönt!

Ikväll ska jag på Rival och se show med Dianna. Ska bli riktigt kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0