Kusinröj

Igår var vi ju som sagt hos pappa och käkade födelsedagmiddag. Jäklar vad Neyo och Vincent röjde. Dom sprang som dårar och skrattade hela tiden. Dom triggade varandra till tusen. Men det var så kul att se. Busungar!
Idag har Tindra varit hos en kompis och ätit lunch. Hur vuxet? Haha, det ni. Och med sig fick hon en stooor kasse med kläder. Vincent har varit hemma. Jag tog Tyson med mig ut på promenad. Vi tränade och busade. Myys!
Sen kom min bästa vän och hennes kille hit. Hon är gravid i v 23 och jag är så glad. Idag fick jag känna när bebisen sparkade. Alltid en häftig känsla. Minns mina graviditeter så väl och kan sakna dom så mycket! Men 2 barn räcker. Iaf nu :)

Nyss kollat på solsidan och nu helenius hörna. Bra skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0