Kalas igår

Igår efter jobbet åkte jag hem och hämtade Tindra för att gå på neyos kalas. Blev bara hon för Vincent blev febrig under dagen. Känns så onödigt att ta dit honom då.
Det var några personer kvar och några hade åkt. God mat och tårta var det. Tindra lekte på med barnen och min mamma och hennes kille. Var där i närmare 3 timmar. Sen var det dags att åka hem för tindra började bli trött oxå.
Men det kändes helt ok. Har tänkt mycket på hur det kommer kännas att vara på kalaset utan min bror. Bara att han inte kan vara med när sonen fyller år. Så orättvist allting.
Och alla har varit vid kyrkogården och tänt ljus... Jag fixade inte att gå dit! Försöker idag ist. Känns så jobbigt allt ibland.

Idag är jag på jobbet till kl 15 sen hem till familjen! Hoppas Vincent piggar på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0